Ummuhumeyra Mrvekaan hindistan cevizi yağı, kakao yağı, ve vazelin sürdüm düzenli her gün yani bir gün birini bir gün birini artık elime hangisi geçerse 😁 memnun kaldım tavsiye ederim çok pahalı keremlere gerek olmadığını düşünüyorum
MinikyavrumuzFS Mrvekaan ben zeytinyağı kullanıyorum her banyodan sonra 32+4 üm şuan hiç çatlamadım çok şükür kaşıntımda olmuyor 🙏 İnşallah çatlamam ilerleyen zamanda da 🙏🙏🙏
Greyy90 Mrvekaan lierac kullanıyorum ve memnunum şu ana kadar çatlama olmadı gögsümde hamilelikten önce biraz çatlamalar olmuştu o çatlamalar kaybolmaya başlamış bnu gördükten sonra hiç ihmal etmiyorum yoksa unuturdum bir gün sürüyorsam ikinci gün üşenirdim ama şimdi direkkk 😀
Mrvekaan Ummuhumeyra Hindistan cevizi yağını bende kullanıyordum ama bende kaşıntı yaptı bıraktım bir süredir kullanmıyorum diğer yağlar da alerji yapar mı emin olamıyorum.