H6_ Merabalar 37.haftamdayım bebeğim erkek ve doktorum böbrek genişlemesi var demişti takip ediyor ama genişleme devam ediyor doğumdan sonra bakılırsak dedi bu durumu yaşayan var mı acaba ne yapacağımı bilemiyorum
Esraea H6_ hayırlı günler benim bebeğimde de var 8mm ile başladı şu An 13mm oldu 38+5 olduk doktor doğunca takipte oluruz dedi %70 nde doğunca düzeliyor yoksa sünnetinde etkisi oluyor dedi . Hiç strese girme
30148 Benim eltimin çocuğunda da vardı her iki böbrekte doğdu erken sünnet olabilir demişlerdi şuan takip ediliyor hiç bir sorun olmadı
30148 H6_ doktorlar doğumdan önce sadece erken sünnet olabilir demişlerdi doğduktan sonra çocuk cerrahisinde çıkardık ultrasonla baktı şuan bir sorun yok erken sünnet için dedi erkek bebeklerde genelde oluyor dedi takip edicez dedi
H6_ Esraea bizde erken sünnet ettirmeyi düşünüyoruz o yüzden inşallah bir sıkıntı çıkmaz allahım korusun bebeklerimizi
Bsgs H6_ benim bebegimdede var iki bobrek 8mm ama daha 26 haftaligim.. sizin kac milim , iki bobrektede mi ?
30148 H6_ hayırlısı ile bişey olmaz sen gönlünü ferah tut inslalh sapa sağlam ameliyatını olur çocuğunu kucağına alırsın
Esraea Bsgs tek böbrekte canım 24. Haftada gördü doktor bi kaç ay durmuştu son ay 8 den 13 e yükseldi