Gamzeylul Normal Doğum için çok uğraşsam da bazı şeyler kader. Sezeryan oldum normalde hemen toparlanıyorsun sezeryan da çok agrım sızım olmadı ama sogukta hemen dikiş yerlerim sızlıyor 1 buçuk ay sonra sezeryanla tekrar Doğum yapıcam bu hamileliğimde hep eski dikiş yerim agrıdı normal olsa böyle olmayacaktı