Operiskimi Gebelikte kullanılması gereken vitaminler nelerdir ben 8 haftalik hamileym ve sadece folik asit kullanıyorum başka kullandığınız vitaminler varmı
Tubau Operiskimi ilk üç ay doktorum progestan,kan sulandırıcı ve folik asit kullandırdı. Şuan kan ve vitamin ilaçlarına geçtim. Değerlerine göre ilaç verir benim değerlerim düşük olduğu için 6-7 tane kullanıyorum herkesin aynı olmaz sanırım☺️
Siibeell Operiskimi folik asit ve demir kullanıyodum bende folikasiti bıraktıktan sonra başka bi vitamine geçirdi doktorum ama herkesin doktoru farklı seyler öneriyo kimisi uzun süre folikaiste devam ediyo
Operiskimi Siibeell acikcasi ben balik hic yiyemiyorum tiskiniyorum omega3 kullanmak icin erkenmidir acaba persembe randevum var ama merak ettim
Siibeell Operiskimi doktorunuza danışın ben 12 haftalıkken folik asiti bıraktım bana balık yaglı bi vitamin verdi onu kullanıyorum balıktan bende tiksindim yiyemiyorum
Elfcelik canım ilk 2 ay zaten folik asit kullanıyorsun.diğer kullanman gereken vitaminleri doktorun sana söyleyecektir. bana mesala demir ilacı verdi içinde folik asit b12vitaminleri de var. balık yağı hapı birde aspirin verdi.