Kullanan ya da alan anneler😊 ebebekteki indirimden biberon ve emzik alcam Philips avent. Emzik de ultra Air ve ultra soft var. Hangisini aldınız neden ? Aralarındaki fark ne acaba. Birde biberon cam ve natural olan var bunda tercihiniz hangisi oldu neden ? Herkes cam alıyor ama kırılma ihtimali ve ağırlık açısından bilemiyorum. Aralarındaki farkı öğrenebilisem bı tercih yapabilirim 🙏😍