Cglasevnc Benimki de kalp weklinde ama bir oglum var cok wukur hic bir sorun yawamamiwdim hamileliyimde,2ye hamileyim bu da iyi gidiyor.Hamilelik yeniyse kahverengli akinti ola bilir ama sen yine de ehtiyatli davran.Endiwelenmeye gerek yok.Allahdan saglikli dogum dile,InwaAllah sagsalim dogurursun