arzu_glyprk bende 36+1im ve gripli biriyle telefonda konuşunca bile hastalanıyorum😂 Şaka bir yana bende başından beri 2dfa antibiyotik kullanmak zorunda kalacak kadar hastalandım, hafif bir üşütmede bile hemen boğazım şişiyor. Bir çare bulamadım bol meyve ve sağlıklı brslenmeme ragmen oluyor🤦♀️