Kokulukahve Kızlar idrar testi yaptım anlamadım çok çok hafif bişey var sizinle paylaşmak istedim ama atamıyorum buraya nasıl yapıcam yardım edin adetime 2gun var
hunilimom Kokulukahve google hızlı resim yazısında çıkan tıkla orda da resim yukleye bilirsin alttaki linkleri kopyaliyorsun
Kokulukahve Tb81 canım sadece yüklemeye başla diyor tikliyorum giriş ya dedi Facebook üzerinden girdim ama hala yok olmuyor resim yükle diyor basıyorum olmuyor link falan da yok kopyaliyim
Masal10 Kokulukahve imgyukle.com resim yükledikten sonra hemen alt kısımdan kopyalayıp linki buraya yapıştıracaksınız
Kokulukahve <a href="https://hizliresim.com/JWdj1q"><img src="https://i.hizliresim.com/JWdj1q.jpg"></a>
Kokulukahve <a href="https://hizliresim.com/JWdj1q"><img src="https://i.hizliresim.com/JWdj1q.jpg"></a>
Hanifee1273 Kokulukahve inşallah hamilesindir ama test bozuk galiba bir test daha yap bence sonra kan ver
Prenses001 Kokulukahve var gözüküyor benim bir önceki çocuğumda böyleydi acile gidip kan ver kesinleşir
Azracan Kokulukahve bende dördüm sanki canım silik git kan ver hakkında hayırlısı canım sabah ilk idrar daha net çıkar
Kokulukahve Lsbebisim inşallah bende konduramadim heveslenmiyim diye ama 🙆 bu arkadaşımda benimde böyle çıkmıştı dedi 3haftalikmis öğrendiğim de dedi 🤷
Kokulukahve Emsl_kn Ay ağzın bal yesin 🙆 inşallah rabbim iki kaybim var benim 🙍 bide kist var dedi doktor geçen ay hamile kalman imkansiz dedi
Emsl_kn Kokulukahve benim de dört kaybım var. Bence tahlil yaptır biran önce bir daha düşük yaşamamak için