1104 ben 16 haftada düzeldim ama agzımdaki tatsızlık devam etti. Yani canım hala bişey istemiyor. Ne varsa onu yiyorum. Bende senin gibi ne zaman göbegim cıkıcak diyordum. 25 hafta oldu cıktı şimdi yatakta dönmek bile sıkıntı☺️ Bel agrısı, sırt agrısı, gögüs agrılarıda ayrı tabi☺️ Kilosuz günlenin tadını cıkar canım ☺️☺️