Kubrabhn90 37 haftayı bitirip doğum yapmış hamişler herhangi bir sıkıntı oldu mu bebeğinizde kilosu vs nasıldı Bilgi alabilir miyim 2 gün sonra bende doğum yapıcam bir sorun olur mu diye korkuyorum açıkçası
Esraozturk92 Kubrabhn90 tam 37+0da suyum gelmesi nedeniyle doğum yaptım bebeğim 2790kg olarak doğdu bir sorunu yok Allah'a şükür bugün 10 günlük olduk 🥰
Kubrabhn90 Esraozturk92 benim de bir haftadır suyum sızdığı için doktorum suni sancıyla doğum yaptıracak benim 3. Doğumum bu diğer ikiside normal doğum olmuştu yoksa beklerdim biraz daha ama riske atmak istemiyor doktorum kilosu da iyi dedi
meftun1anne Kubrabhn90 kardeşim 36 haftalık doğum yaptı küveze bile almadılar şimdi kocaman oldu maşallah 😍
Masal78 Tugraeda31 neden zorunlu sezeryan bende 35 in 2. Doğumum olucak ve doktoruma dicem 37 de aldın doktorum 38 alıcam demişti
Esraozturk92 Kubrabhn90 bende suni sancıyla doğum yaptım canım hemen sütüm geldi emdi bebeğim seninde öyle olur inşallah zaten 3. Dogumunmus rahat geçer büyük ihtimalle 🙏
Pamuk123 36+6 zorunlu sezeryan oldum geçen sene oğluma 3280 doğdu çok şükür bir tek emme sorunu yaşadık ilk 10 gün ben şahsen bi iki hafta daha anne karnında olmamasına bağlıyorum onun dışında çok iyiydi çok şükür
Kubrabhn90 Esraozturk92 zorlu geçen doğumum olmadı bu zamana kadar ilk kızım da suni sancı almıştım ikinci bebeğim oğlumda kendi sancımla yaptım bunda biraz suni sancı mecburiyet olacak suyu sızmaya başladığı için doktor bekletmek istemiyor doğal olarak hayırlısı olsun bakalım