Kızlar kısaca özetleyeyim, sağlıksız bir gebelik geçiriyorum ve artık bitmesini istiyorum.
Ilk olarak perşembe hcg 250 çıkmıştı,pazar kanamam oldu hastaneye gittik değer 272, salı günü 101(burda bi oh çekmiştik),çarşamba doktor değer düşüyor sorun yok rahim tüpler temiz ama takibe devam demişti. Aynı gün kanamam adet kanamasına döndü (yine herşey güzel). Lâkin dün değerim 108 cıktı. Kan vermekten dış gebelik ihtimalinden usandım .. dua edin kimyasal olsun bitsin artık..stresten üzüntü bile yaşayamıyorum😒