MzyynSrctn Cagla-susam bende ilk 6+1 di gittiğimde . Doktor şuan duyamayız kalp atışı 1 hafta sonra gel demişti 7+4te gittik duyduk canım sende haftaya duyarsın inşAllah 🙏🙏
Karadenizf Cagla-susam çok normal canım 6+3 iken gittiğimde duyamamıştık izin verirsen vajinadan bakalım ya da haftaya gel demişti vajinadan baktırdım o zaman duyuldu. 1 hafta sonra gidersen duyulur en kötü vajinadan bakar canım..
Hulyaawc Cagla-susam Ben 4 haftalıkken devlette dinledim, 5 haftalıkken özelde küçük dinleyemeyiz vajinal ultrasondan bakalım denildi.Her doktor,cihaz aynı değil
[silindi] Cagla-susam bozma hiç moralini canım ben 7+2 de duydum 8. Haftaya kadar yolu var haftaya duyarsınız inşallah 😇🙏🏻