Serpiltsn Kızlar estofrem bitireli 3 gün oldu, bi hafta önce doktora gittiğimde rahim duvarı kalınlaşmış ilac bitiminde adet görürsün demişti ama henüz bisey yok belirti de yok, aynı sorunu yaşayan varmı