Herkese merhaba 8. Ayımda hastane çantası hazırlamaya başladım 45kg ile hamile kaldım şuan 53kg yum doğuma kadar S beden değişmez diye tahmin ediyorum size sorum doğumdan hemen sonra göbek pat diye yok oluyor mu hastanede giyeceğim tüm pijamaları hamile kıyafeti şeklinde mi almalıyım pijama seçimimi Doğumdan önce elbise sonrasında alt üst şeklinde yapacağım eğer göbek Doğumdan hemen sonra gidiyorsa hamile pijaması almayacağım