Gizemnaz_ Kizlar gecikmemin 2. Gunu ve ovulasyon testi bu sekilde cikiyor gebelik testide negatifi gosteriyor https://imgyukle.com/i/nDS3IS
mucizemibeklerken17 Canım ben sana yazmıştım, muhakkak kan ver. LH daha hassas diye biliyorum. Pazartesiyi bekleyemem diyorsan acil girişten ya da özelden kan ver.
Gizemnaz_ mucizemibeklerken17 ya benim adetlerimde duzensiz ondan gec yumurtlama oldu diye dusunmeye basladim
ffckizannesi ffckizannesi canim kisiden kisiye degisir . Kan garantidir . İster bekle biraz daha ama hic biseyi kafana takma tmm mi . Allah en guzel zamanda nasip etsin insallah
Emineerd Gizemnaz_ ilk üç gün gecikmemde benim de negatif çıktı ne olur ne olmaz diye gittim özelde kan verdim 340 çıktı degerim canım . Kan vermeni tavsiye ederim eğer adetin düzenliyse