Kızlar dün doktor kontrolüm vardı 34+4 haftalığız. Bebeğim 2200 gr. Doktor dedi ki kilosu az gidiyor, eğer böyle olursa sezaryenle almamız gerekir? Böyle bişey başına gelen oldu mu? Gelişim geriliği, plasenta, kordon vs hiç bir sıkıntısı yok başka 🤷🏼♀️