Günaydın kızlar.
38+1 deyim geceden beri kasık ve bel ağrım var sabah uyandığımda da iç çamaşırıma koyduğum peçeteye 1 damla pembe kan gelmiş tekrar sildim gelecek mi diye düz akıntı geldi. Sizce gitmelmym başına böyle birşey gelen yada sebebini tahmin eden var mı?