aydanngunes Yaklasık yarım saat önce uyandım sol kasığımda şiddetli bi sancıyla inanılmaz agrım var ama vu sancı tek kasıkta ve gaz sancısı gibi? Doğum sancısı olabilirmi? Bi anda şiddetleniyor bi anda sakinliyor.
Beyzanur1995 aydanngunes sanci düzenli aralıklarla mı geliyor takip et canım.nişanin falan gelmiş miydi
edward aydanngunes canım adet sancısı gibi oluyor onun büyük hali 🙃 belinden kasıklara doğru inmesi lazım benimde bazen sol ağrır sonra sağ doğum sancısı böyle değil😶
aydanngunes 36+4 üm gaz çıkartınca rahatladım biraz ama 1 saat kadar devam etti sonrasında. Bugünde bi yokladı. Şuan sancım yok