Merhabalar
PKO’im, geçen ay yumurtam büyümeyince doktorum önerisiyle adetimin 6. Günü Klomen kullanmaya başladım. Fakat ilacı içmeye başladığım 3. günün akşamında kahverengi akıntım olmaya başladı. Önce sadece peçeteye geliyordu daha sonra ilişki esnasında daha da arttı sonrasında da bir miktar çamaşırıma da bulaşacak şekilde geldi. Şuan çok belli belirsiz peçeteye bulaşacak kadar devam ediyor. Sizce normal mi? Bazı kullanıcılar kist yaptı falan yazmış korktum açıkcası bilgi verirseniz mutlu olurum 🤦🏼♀️