Sumyydmr97 elifnurdeniz yaa aynı şeyi yaşıyoruz demek ki benim de ikinci sezaryenim normalde Mart 20 falan ama Mart başı alacak çünkü başı aşağıda Doğum pozisyonunda hatta ssvd bile tavsiye etti yapabilirsin dedi ama korktum ne bileyim 😅😅
elifnurdeniz Sumyydmr97 yaa bende çok korkuyorum normal doğumdan ne yapıcam bilmiyorum çarşamba kontrolüm var konuşmayı düşünüyorum bende bakalım :(
Sumyydmr97 elifnurdeniz hayırlısı olsun inşallah hakkında canım iki doğumun da kendine göre zorlukları var biraz ama dayanılmaz değil o anlık annelik sabrı geliyor insana ☺️