Kızlar ilk oğlum kordon dolanması sebebi ile sezeryan olmuştum oğlum 14 aylıkken hamıle olduğumu öğrendim ki çocuk düşünmüyorduk neyse allahım taktıri dedik ilk oğlumda yaşamadığım ne varsa bu oğlumda yaşadım bulantı kusma ağrılar sancılar çatı ağrıları bacak ağrıları derken sonunda bizde tamamlamıştık 40 haftayı tamamladık 3 cm açıklıkla hastaneye yatış yapıldı nst cekılde akşam 10 da ama hıc sancım yoktu saat 12 buçuk oldu tam uyuyayım derken pat dıye sesle ırkıldım cnm da acıdı acaba suyum mu geldı dıye altıma baktım yok 5 dakka sonra baba bı sancı gırdı aman allahım geberıyorum sandım hemen ayağa kalktım benden su gıtmeye başladı hemsıreyı çağırdım baktı saolaun yenı kıyafetler verdı tekrar nsteye bağlandım 1 saat her 6 dakka giren sandı bnı mahvettı sancı gırıyor bakıyorum bnm ağırlar en fazla 30 dedım bn 30 a dayanamıyorum 80 90 nSıl dayanacağım öyle böyle 1 saat gectı sonra kuzenımın baskısıyla oda küçük dıye bızı başka odaya aldılar allah razı olsun hemşireden bana sıcak kım torbası getırdı kasıklarıma koydum onunla yürüyorum her yere demesın mı hadı tekrar nst bn dıyorum hyr o dıyor Ewet. Neyse zorla yattık bana bı sancı gırdı yine 120 cıktı hele şükür dedım cektıgım boş degılmış bı gırıyor 110 bı gırıyor 100 yarım saat sonra anesteziyi getırdıler belden 2 kere denedi ılkını yapamadı 2 yu de tek taraflı uyuşturdu ona bıle razı oldum çünkü sandıklar %90 gıtmıştı bu sefer bnm tansıon düştü çıkmıyor sabah 6 dabaktıkar açıklık 4 cm olmuş yıkıldım6 saatte 1 cm açıklığım olmuş sadece sunıyı taktılar bana ılk başlarda hersey güzel tanı sonra tek taraflı uyuşturduğu ıcın başladı sol bacağa vurmaya bn kıvranıyorum ama her 3 dakkada bır gırıyor o sekılde 2 saat gectı tekrar muayene hala 4 gene başladı yıkıldım çünkü bu kDar avrodan sonra sezeryan derlerse bıterdım allah razı olsun bı tane hemşirem vardı bana dedı sen çok acı cekıyorsun olmaz böyle çünkü kasık bacak kalça olduruyordu bnı gıttı anestezı uzmanını getırdı gece gelen degıldı bu sefer 70 yaşında bı teyze allah ondan da razı olsun tek seferde taktı epidurali dozunu da açılmam geç oluyor dıye yüksek verdıler muayene ettıler hala 4 saat olmuş 12 buçuk esımı eve oğlumun yanına gonderdım uyutup gerı gelsın dıye tabı bnm taaıon hala yerlerde 6 2 7 1 hep öyle gözümü açamıyorum artık mıdem bulanıyor yattığım yerden kusuyorum yarım saat sonra bı geldıler bı muayene herkes sok 10 cm olmuş bnm açıklık bı 15 dakka daha beklettiler ıyıce asagıya ınsın dıye sonra hersey hazırlandı yatak çatal oldu bn başladım stresten tıtremeye mıllet bnı sakıblestıyor epiduralı de çok vurduklarına hıcbırsey hıssetmıyorum anca çocuk asagıya iterse öyle hıssedıyorum ıkınıyorum doğum başladıktan sonra 15 dakkada doğurdum bn bıle kendıme saştım aşagıda dıkışlerım var oğlum gelırken yırtmış bı tarafı dıger tarafıda doktor kesmek zorunda kaldı daha fazla yırtılmasın dıye Güçlü bı sekılde ıkındım kafası çıktı daha sonra ağrı gelırse söyle ama ıkınma dedıler öyle yaptım bnde ve oğlum 3420 55 cm olarak dünyaya geldı her ıkı dogumuda tattım hepsının kendıne göre zorlukları var allahım hepınızın kucaklarını doldursun dugumun nasıl olacağı zaten pekte onemlı degıl sımdı oğlum kucağımda hepiniz hakkınızı helal edın soru sormak isterseniz seve seve cvp veririm 🥰