Merhaba hanımlar. İkinci gebeliğim ve en baştan sezeryan olacağım belli olmasına rağmen karşıma çıkan bütün doğum postlarını ilgiyle okudum. Çünkü bence her doğum eşsiz. Gebeliğimde cok tavsiyesini aldığım bi dr ile başladım takibe. Bursa ilinde sezeryan için isim isteyen varsa yazadabılırım. İlk gebeliğime göre ağır ve ağrılı bi hamılelık gecırmeme ragmen drum sayesınde herseyı kabul edıp kendime dert etmıyordum ve 39+3e 20 şubata gün verdi. İlk bebeğimde cok tecrübesizdim başıma geleceği bilmeden bırde cevredekı kan emıcıler yüzünden cok streslı gitmiştim sezeryana. Bunda bır gun oncesınden kuaföre gidip butun bakkmlarımı yaptırdım. Sabh 9da yatış vardı. Eşim kızım kayınvalıdem ablam ben 9bucukta hastanedeydık ve 10da yatısım yapıldı. 11de benı giydirip ameliyathaneye aldılar. Drum telimide sokmama izin verdiği için anestezi uzmanı gelene kdr kendimi cektım sedye üstünde🤪 anestezi uzmanı gelip bütün süreci tek tek anlatıktan sonra anesteziyi uyguladı. Dediğim gibi daha öncede oldugum için korkmadım sadece kızımın sağlığı için dua ediyordum. Arada da actıkları müziğe eşlik ediyordum istemsizce🙂Bı on dk sonra drum geldı. Bışey hissediyormusun diye sordu dokunmanıZı hissediyorum dedim. Öylemi derin nefes al şimdi dedi ben alırken üstten bi hemşire bastırdı bide ne göreyim drun kucagında bebeğim😋benm telim ile bikaç foto cekındık hemen sonra sarıp temızleyıp yangıma getırdıler. Bebek cıktıı ben dr bı bes dk daha benımle ugrastı sonra benı de hazırlayıp cıkardılar. Odaya cıktıgımda kızım orada beklıyordu benı. Tam 12de dünyaya geldı. Bnde 1130da girdiğim ameliyathaneden 12.45te cıktım. Ama işlem süresi 15 dakıka, gerisi hep bekleme. Simdi ıkı gunluguz ve hastanedeyız. Ikımızde iyiyiz çok şükür. Merak edilen birşey varsa alta cevaplarım. Hepinize kolay dogumlar diliyorum🙂