Betulaks Mihranyesim ben tarçınlı yoğurt yıyorum dengelıyormuş şekeri brokoli ve yeşil yapraklı sebzelerde iyi gelıyor başka bilmıyorum malesef yediklerime dikkat edersem anca şekerim normal sevıyede oluyor yoksa yüksek😒
Dorukeda Bende her ogunde yogurt yada pey ir yiyorum. Baklagiller barbunya fasulye nohut asiri yukselti ozellikle aksamlari. Bunlari yersem siki yuruyus yapiyorum. 140 toklugu gorunce yine de korkuyorum ama🙄
Dorukeda Bide seker cikti cikali pirinc ve beyaz ekmek unu agzima surmedim. Meyve porsiyonlarimi cok azalattim gunde 3 4 porsiyon yerdim simdi 1 falan