Ooznur54 Merhaba güzel anneler 🥰 35+6 ilk gebeliğim. Allah izin verirse normal doğum istiyorum. Hurma nın normal doğuma etkisini katkısını duymuştum. Sizin de bu konudaki görüşlerinizi almak isterim. Sizce kacıncı haftadan sonra ne kadar yenmeli..
Mrspahay Ooznur54 ilk kızımda 30.haftada bailadım yemeye 😂günde 4-5 hatta Allah ne verdiyse yedim😒.Şimdide 32.hfqta itibaren başladım 2-3yiyiyorum
Esraozturk92 Ooznur54 ben 36haftalikken günde 5tane yemeye başladım 37+0da normal doğum yaptım . Etkisi oldu mu bilmem ama kendi sancimla acilmam hiç olmadı suni sancı ile üç saatte 8cm acilmam oldu
miine Bnce 37den itibaren yenmeli diye düşünüyorum çünkü 35 hafta erken gibi geldi canım 💕 hayırlısı ile gelsin inşallah bebeginiz ❣
Masal78 Secda merhaba bi etkisini gördünüz mü acaba bende 35 in kararsız kaldım bide benim kız baş aşağı gelişi pozisyonda
Secda Masal78 daha dogum yapmadim ama gogusunde. Sivi gelisi artiyor yedigim gunlerde birde tuvalaete cikabiliyorum birde olursa normal dogum icin beklentim var normal olmasada suan bana yarari var
Mgtl Bende 35 haftalık oldum dün eşim almıştı yedim 2 tane günde kaç tane yenmeli ve ne sıklıkla yenmeli bilmiyorum 🤷♂️ ve etkisi oluyor mu gerçekten merak ediyorum 🥰
Z_h_c Ben hurma yemeyi hiç kesmedim ki 🤷♀️ Çok seviyorum hurmayı, 37 hafta olmak üzereyim. Bu konuya dair bilimsel araştırmalar var, rahimi yumuşatması ve normal doğumu kolaylaştırması ıspatlanmış bir teZ
ezoterik Ben de 35+4 oldum 36 da baslamak istiyorum ama hangi hurma yenmeli tam olarak nerden alalim ben normalde hurma hic sevmem ama yiyecez mecbur🙈