Bende 32+3 aynı sıkayet bende de var ekstra bel ve karın ağrısı catal agrılarım var gecen hafta gıttım nst de 20 dk da bır sancı cıkıyo acılmam hiç yok bebek gayet ıyı carsamba tekrar muaynem var artik haftada bır ve nstye gırıyorum agrılarım bır gun oluyo bır gun olmuyo oda değişik bir durum