Çok hafif akıntım vardı genital bölegede ve bu gece daha net farkettim . Akıntım beyaz ve şeffaftı ama çok açık yeşil bir renge döndü. İnternette yeşil renk enfeksiyon yazıyor yaşıyan bilgisi olan varmı ?Enfeksiyonsada kötü bişeymi geçiyormu ? Pazartesi doktora gidicem ama içim rahat değil şuan .