Jijiyan F_Nermin 38+4 karnımda çatlak olmadı ama göğsümün alt kısmında çok hafif bir iki çatlak o da 28haftada falan olmuştu ilerlemedi 😁
defnemila F_Nermin Annem çatlat patlak yusyuvarlak olmuş 6. Ayında🤣 ben 29. Haftadayım henüz çatlağım olmadı. Ama çok aşırı kaşınıyor göbeğim falan bebe yağı sürüyorum. Valla bekarken daha çok çatlağım vardı😅