Haticeeff1
Ya canım korkma,öyle şeyler herkesde olur.Bende 5 haftalık hamileymişim haberim olmadiğindan zayıflıycam diye gün boyu ip atlıyordum,pres haraketi yapiyordum.Ağırlık kaldırıyordum,hamile olduğumu oğrendiğimde çok kötü olmuşdum ben neler yapmışım diye.Bebeğin sağlikliysa hiç bişey olmaz,o ağrilarda normal o haftlarda,kafana taktığin icin hiss ediyorsun.Ben 22 haftamda merdivenlerden sert bi şekilde düşdüm,yime bişey olmadi çok şükür.Şu anda 34+5 iz şukür her şey yolunda,sende öyle küçük şeyleri kafana takıp kendinide bebeğinide üzme,eski postlari ara bak kimler neler yaşamıs.Ama çok sükür hepside sağlikli bir şekildə bebeklerini kucaklarina almişlar.Allaha dua et ve kendini korumaya çaliş.Bisey olmaz🤲🏻😘❤️