Haticeeff1 Kızlar 7 haftalık hamileyim oturuken dönmem gerekti ve arkaya doğru çok fazla döndüm sanırım şu an rahmimde ağrı var bişey olur mu kayinvalidem diyor ki ani hareketler yapma düşebilir diyor bişey olur mu inşallah olmaz dua edin
Deletedmom137 Haticeeff1 canım sağlıklı bir bebekse hoplasanda zıplasanda düşmez ama sağlıksızsa iple bağlasanda malesef düşer kendini korkutma böyle şeylerle dua et doktorun bir risk olsa sölerdi zaten sana
AyaYlmazYldrm Haticeeff1 lutfen yapmsyin allah askina emanet deil ya o orda brnim oglum vsr ben onnla her gn donmelerin allahini yapiyorum ne olck
Serap0733 Haticeeff1 bebek pamuk ipliğine bağlı değil hamilelik hastalık değildir zindan etme kendine hayatı riskli gebeliğin yoksa da korkma
Tnskmn Haticeeff1 korkma canim o kadar basit düşmüyor. Tehliken varsa veya gelişemediyse ondan düşüyor. Tek tavsiyem çamaşır suyu vs o tarz temizlik malzemelerinden uzak dur ve uzak yerlere erişme. Bu ilk 3 ay için degil her zaman için geçerli. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin insallah
Haticeeff1 Deletedmom137 canım benim inşaAllah hiç ağrı olmazdı şimdi de ağrıyor biraz korktum ilk gebeliğim de
Haticeeff1 AyaYlmazYldrm ilk gebeliğim biraz tecrübesizim kayınvalidem de her hareketime öyle diyor ağrı da olunca korktum
Deletedmom137 Haticeeff1 kasık ağrısı rahim ağrısı olabiliyor canım kat kat büyüyor rahim sen kendini korkutma hep pozitif düşün Allahın izniyle bişeycikler olmaz
Neslihanunel Haticeeff1 ani döndüğün için ağrı yapmış olabilir bide bu haftalarda yerleşme ağrıları ya da rahim büyüdüğü için ağrılar olabilir ben 11 haftaya girdim benim de bazen oluyor korkma dedikleri gibi saglıklı bebekse zıplasan da düşmez dışarıya çok kulak asma ağzı olan konuşuyor boş boş
Sinemmdru Haticeeff1 kayınvaliden kafayı yemiş senin ya he he de geç boşver şu hamile insanları korkutan cahillerden tiksiniyorum zaten herkes bir doktor olmuş
Haticeeff1 Serap0733 ya aslında ben çok rahat bir insanımdır hiç öyle çıt kırıldım olmadım ama kayinvalidemler olsun gerek diğer akrabalar olsun sürekli aman aman her hareketime bişey diyorlar bendr korktum biraz her zaman derim sakinilan göze çöp batar diye ama korktum işte yine de
Haticeeff1 Tnskmn yok Allah'a şükür doktor öyle bişey söylemedi de böyle ağrı olunca biraz korktum canım sağol tesellin için 💞
Akdenizbebisi Haticeeff1 bu dünyada yiyecek lokması varsa ve sağlıklı bebekse o her şekilde gelir ben geç görendim hamile olduğumu 2 aylık evliydim birde çılgınlar gibi temizlik yapıyordum sağırlık kaldırıyordum 1 yaşındaki kuzenimle oynuyordum zıplıyorduk sürekli koşmalar falan hamile olduğumu bilmediğim için herşey yiyordum bazı yedigim şeyler düşük sebebiydi nasıl anlamam yedim onları diye vijdan azabı çekiyorum hatta ama düşmedi 27+6 yız şuan 😅🤭🤭
Haticeeff1 Akdenizbebisi yaa MaşaAllah sağlıkla kucağımıza alırız inşaallah çok sağol yorumlardan sonra zaten rahatladım ☺️💞
Akdenizbebisi Haticeeff1 rica ederim 🙏🏻 İnsanlar konuşuyor kolunu çok kaldırma ağır kaldırma temizlik yapma aniden kalkma diyorlar ben yapmazsam kim yapıcak herşeyi kendim yapıyorum mecbur 🤗insanları takma hiç insanlara kalsa biz sürekli yatıcaz hiç birşey yapmıcaz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Yardım edenim yok ben kendim yapıyorum herşeyi mecbur 🤷🏻♀️
Haticeeff1 Akdenizbebisi aynen öyle bizden başka kim yapacak mecburuz. Koruyacak Rabbim korur zaten de insanlar işte 😂
Akdenizbebisi Haticeeff1 bende rahim incelmesi var yeni başlamış annem 5 dk uzaklıkta oturuyor kardeşlerim gelip yapabilir ama kimse yardıma bile gelmiyor sonra yapma yorulma diyorlar mecbur yapıyorum 🤷🏻♀️28. Haftama giriyorum 20 dk sonra 3 kere toplam yardıma geldiler 😟😟 sonra dinlen yorulma diyorlar 😥😟