Kubra2503 Kızlar selam herkese , bugün itibariyle 35+0 ız bir haftadır çatı ağrısı çekiyorum sizce erken mi normal mi
Pnrtl Kubra2503 normal bence 26lı haftada çatı ağrısı başlayanları okumuştum🤷🏻♀️ benim de çok fena çatı ağrım var 34+6dayız doğuma kadar dayanabilirim umarım🤷🏻♀️
Mebos Kubra2503 yoo bence erken değil ben 2 haftadır çekiyorum canım o ağrıyı şuan 35+4 olduk hala devam ediyor açıkcası 🤦♀️
ayzsyd Merhaba, Bende 36+3 üm 2 haftadr çatı ağrım var ama özellikle bu hafta evin içinde yürürken yada otrdğum yerden kalkarken bile dayanılmaz bir acı oluyor kemikler krılcak gibi hissediorm
Mebos Kubra2503 🤣🤣🤣 burda tanıyoruz birbirimizi hayırlı doğumlarımız olsun ne kadarlık oldu bebeğin nasıl gidiyor
Melek0330 Kızlar çatı ağrısı derken tam olarak nasıl oluyor benimde bazen oturup kalkarken on tarafimda ağrı oluyor acaba öyle birşey mi
Kubra2503 Mebos amin canım senin de 🙏 en son 32.haftada gittim 2.134 gramdı, şimdi haftaya salı günü bakalım kaç olmuş :)
Melek0330 Serap0733 ya hani gerçekten ilk gebeliğim sürekli okuyorum ve tam olarak anlamıyordum o yüzden sordum
Mebos Kubra2503 hadi bakalım hayırlısı bizde bu cuma Gidicez bakalım geçen hafta 2820 gr çıkmıştık bu hafta bakalım ne kadar olmuş miniğim, 😊