Hamisler baylar bayanlar merhaba. Biz oğlumla 24+3 olduk ama 5.haftamızdan beri şiddetli bel ağrısı çekiyoruz. Doktorumuz biseyiniz yok dedi ama bana normal gelmeyen bise var acaba Bizim gibi olup da farklı durum yaşayanlar var mıdır ? İlk haftadan bu zamana kadar belki de doğuma kadar bel ağrısı yaşayanlar oldu mu ?