Merhabalar bende Canan Hanima gidiyorum çok da memnunum. Maşallah çok tatlı bir doktor, hatta biz her gittiğimizde sıkmamak için hızlı hızlı sormaya çalışıyoruz ama Canan Hanım "buyrun oturun"diyor. Bu arada şunu söylemek ıstiyorum bende ilk gittigimde renkli ultrason fotoğrafını verebilmek için makinanin bağlantısının yapılması gerektiğini şuan veremeyeceğini ama telefonla çekebileceğimizi söylemisti, sonraki randevumuz da ise direkt verdi yeni hastane olduğu için belki bu tarz birseyden kaynaklıdır diye söylemek istedim🤗 Sonuc olarak;
gayet sakin ilgili birisi bence tabi🤭 Ersoy hastanesinden sonra Canan Hanım çok iyi geldi çok şükür inşallah böyle devam ederiz.