nurellaam Gizemciim ayy en yakın ikimizizzz:)) ben xe 29da gittiğimde donmemisti. Şimdi ne durumdayız Allah bilir:)) Rabb'im sağlıkla kucağimiza almayı nasip etsin:))
Ftsctn_20 nurellaam Az kaldı Allah'ın izniyle inşallah Rabbim hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip eder 😊🙏