Maviilm Bana da plasenta asagıda dedi 3 aylıkken böyle giderse sezeryan olacaksın demişti. ama 4,5 5 aylık olunca tekrar baktı dört boyutluda. bilmem kaç cm uzaklasmıs normal dogum yapabilirsin dedi sıkıntı yok daha doguma var doktor bir sorum görmüyor bakalım🙄 sizde de öyle olabilir