Düzenli hastanedeki doktorunuz ilaç yazması gerekli kan ve vitamin vs.ben 6 haftalıkken sağlık ocağındaki kan testimde öğrendim hamileliğimi .Daha sonra 11.haftamda ilk kontrolüme çağırıldım.17 haftalıkken de ilk doz yapılması gerekli geciktirilmemeli diye biliyorum ben 17 martta ikinci doz u vurulacağım