Deletedmom320 ben patolojileri yanımda götürdüm ama hiç bişey sormadı doktor öyle kaç düşük oldu dedi 3 dedim özeldeki doktorumda öyle söylememi istemişti yoksa bakmazlar demişti. Eşinden alınan kanla kromozomal bozukluk var mı yok mu ona bakıyorlar canım hem senin hem eşinin senden ekstra olarakta pıhtılaşmaya bakıyorlar