hazeloguz Henüz çok yeni gebeliğim sata göre 6+1 ama ultrasonda 4+2 çıkıyor. Doktorum ReGenesis max 30 kapsül verdi folik asit b12 Omega 3 gibi birçok mineral var içeriğini baya beğendim ama kullanan var mı sormak istedim.
hazeloguz Ege yaaa 12.haftaya kadar dedi bana da gerek görüldüğünde devam da ediliyor herhalde,bebeğin tutunmasında vs destek oluyor mu ilk haftalarda?
Ege hazeloguz benim kesmedi devam ediyor hala gelişimi içinde çok önemliymiş ayrıca bende düzenli olarak balık yiyemiyorum😞