Hayırlı geceler arkadaşlar 🌙 Ben 14.haftamdayım. 5-6 haftalıkken bi grip geçirmiştim boğaz ağrılı bayağa ağır geçmişti ve toparlanmam uzun sürdü. Şimdi yine aynı belirtiler başladı baş ağrısı,burun tıkanıklığı,boğaz ağrısı olarak.. hasta olucam kesin🤦🏼♀️ Böyle postlar çok okumuştum ama tavsiyeleri hatırlayamadım. Siz bu süreçte nasıl atlattınız soğuk algınlığını? Ihlamur,kuşburnu,nane limon vs içiyorum ama geçmiyo asla bunlarla.Ve değerlerim çok düşük olduğu için çok fazla vitamin,kan ilaçları kullanıyorum.. Varsa tavsiyeleriniz ağırlaşmadan atlatsam şu süreci 😰😷🤧🤦🏼♀️🙈🌼