Sumeyyekara 39+2 yiz niye gelmek bilmiyor bu bebekler kızlar doğumu hızlandırmak için neler yapiyorsunuz🙋♀️🤷♀️
Merveozyilmaz Sumeyyekara kızlar galiba nazlı bizde 40+1 olduk pazartesi yatış suni sancı başlanacak 😊 hergün 7 kat merdiven çıkıp pilates yapıyorum 😒
Sumeyyekara Yasemin-06 gelmiyorlar hurma yiyorum deli gibi temizlik yapıyorum hareketler yapıyorum ama yine yok 🤦♀️
Sumeyyekara Seymanur234 bizim 2 3 haftadır 1 cm açıklık var şuan kaç oldu bilmiyorum benim de yalanci sancılar vajinaya baskı çok var bakalım arada 3 saat çektiğim bile oldu ama gelmiyor
Sumeyyekara Merveozyilmaz Doktorun mu yatış istedi yoksa sen mi benim doktorum 43 haftalik bile doğurtmus ama ben o kadar beklermiyimm bilmiyorum pisliğini yiyecek diye korkuyorum bana 40 bile çok geliyordu🤷♀️
Merveozyilmaz Sumeyyekara canım doktorum riske atmak istemedi bende zorlanmaya başladım zaten üstelik suyu azalmaya başladı