Nur_nur06 Peki şimdiden alışverişe başlayan ve kız veya erkek ismi düşünen varmı arkadaşlar hepsi bu postta çıksın 😅
Ilaydamyy Nur_nur06 bende erkek belirtileri yasıyorum erkekte hissediyorum ama kese şekli bebek şekli kıza benzetiyorlar anlamadim
Nur_nur06 Ilaydamyy hayırlısı canım senin gönlün den erkek mi istiyorsun ? Rabbim gönlüne göre versin
Hulyauygur Nur_nur06 Bugün tam 9 haftalık olduk, son adet tarihim 21 Aralık. Yorgunluk ve uyku hali dışında çok şükür sıkıntım yok 😍🤗
natnat 7+6 dayım. Acayip bulantılarım vardı 4+5 te başlamıştı ve hiç geçmiyordu, yerimden kalkamıyordum. En son doktorum prilam diye bir ilaç verdi hamilelere özel mide bulantısı için. Mucize gibi bir şey doktorlarınıza sorun isterseniz.
Nur_nur06 natnat bende 3 gün önce doktoruma gittiğimde ondan kullanabilirsiniz dedi ama ben kullanmamak için dayanıyorum hala kullanmadım
natnat Nur_nur06 Ben de direndim ama aldım sonunda. Belki azalır seninki kendi kendine. Sağlıkla büyüsün inşallah
Zeynep26_ Nur_nur06 aynı sorun bende de var şuan 8 haftayım ve hayatımda böyle bi hazımsızlık yaşamadım sanki midemde taş var çok kötü bi his :( ve biçok şeyi de yiyemiyorum ne yazıkki
Sumeyyeture Benn😍 10 haftalığız bizde mide bulantım oluyo yemek yiyemiyorum bulanıcak diye ama çok acıkıyorum sonra zorlada olsa yiyorum onun dışında göğüs hassasiyeti çok bide ayakda çok durduğum da bel ağrısı ama güzel şeyler 5 sene sonra gelince ☺️♥️Rabbim isteyen herkese nasip etsin😍 sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah😍
Nur_nur06 Neslihanunel canım ben onu da denedim sanki midemi daha da şişiriyormus gibi geldi içemedim
Mrvakb 11+1 olduk 💕 haftaya ikili testimiz yapılacak hayırlısıyla😊 uyku halı ve halsızlık cok fazla ama buna şükür 🥰