NaimeYilmaz Bebegiim amerıkaya felan ucmazsn herhslde ? 😊 belli bır zaman sonra rapor ıstıorlar ama son zamanlar.. Rısklı gebelıgn yoksa birsey olmaz
Pamukdeniz Bebegiim ben 6 haftalıkken gitmiştim hiç birşey olmuyor korkma ve karnını tut yinede kalkarken inerken 😍 kasma kendini 😇