Nrmn8993 Merhaba anneler; Bebeği daha kolay taşımak için kanguru almak istiyorum ama erkek bebek olduğu icin testislerine zarari olur mu ? Bu konu da bilgisi olan cevap verebilir mi ?
Ayseyu Nrmn8993 sana dönük olup popo aşağı oturması lazım ben kullanmıştım yaşına kadar inanılmaz rahattı 🥰
Missipi Nrmn8993 Ergonomik olması lazım. Ve kesinlikle bebegin yüzü göğsüne dönük olanlardan alman lazım. Bebek dışarıya dogru dönük oldugunda o sıkıntılar yaşanıyor işte
tubitoz Ben 3. Aydan sonra Dr. A danışarak kullanmıştım. Hergun yürüyüşe çıkıyordum kendi de pek seviyordu hep uyuyordu ama artık kullanamıyorum belim müsaade etmiyor.
Demetdemircioglu Ben 20 gunlukten15 ayliga kadar kullandim kanguru hamile kalinca biraktim belim agridigi icin. Babalinbaby yenidogan aparatida vardi kangurumun
Blossom Gerçek ergonomik kanguru kullanılırsa hiçbir sorun olmaz. Kaliteli kanguru almaya dikkat edin.