Merhaba kızlar, herkes buraya bir gün doğum hikayesini yazacak😅 54kiloyla hamile kaldım 66yla doğuma gittim doğumdan sonra direkt 6kilo gitti bende en son tartıda 60tım şimdi kaçım bilmiyorum kiloları çok dert etmeyin yani gidiyor😝 38 haftalık serüvenim hiç bitmicek gibi geliyordu ama bitti ve bebeğim şuan 16günlük😍 Hamileliğimi öğrendiğim ilk aylar sıfır sıkıntı ilerliyorduk bir gün uyandım kulağımda bir ses tak tak atan damar kalp sesi gibi bir çınlama gün boyu devam etti ve hiç bitmedi kaç hafta geçti geçer diye beklerken yine geçmedi en sonunda doktora gittim hamilelik yapar mı diye doktor hamilelik yapmaz demişti bebek daha küçük olduğu için MR röntgen falan da çekemiyorduk ama o kadar rahatsız edecek bir ses ki her gece kafama yastık katıp erken uyuyordum sonra fakülte hastanesine gittim doçent baksın belki daha iyi anlar diye baktı görünürde bir şey yok hamilelikten oluşan kan basıncının yapabileceğini söyledi ve ben o çınlamaya gün gün alıştım, kulağımda ki sesi bebeğimin kalp sesi gibi düşünüp kendimi rahatlatıyordum inanırmısınız bebeğim doğdu ve o seste gitti bazen belkide bebeğin kalp sesimiydi acaba diye sorguluyorum Allah’ın mucizesi herşey olabilir yani😅 neyse 28.haftaya geldiğimizde gebelik şekerim ortaya çıktı diyetler insülin falan çok şükür bebeği etkileyen bir durum olmadı. 35.haftaya geldik en kötü haftalarım allahım önce ayağımda bir ağrı oluştu artık topallayarak yürüyordum bebek baskı yaptığı içinmiş, daha sonra göbekte başlayan kaşıntı tüm vücuduma yayıldı hiç bir krem losyon fayda etmedi artık bebek doğsunda bu kaşıntı geçsin diye gün sayıyordum bebeğim doğdu ama maalesef tam olarak geçmedi bu sorunu yaşayan varsa beni çok iyi anlar zaten çok berbat bir durum daha sonra bir gün uyurken meme ile koltuk arası arasında yuvarlak bir şey hissettim kitle gibi eşime de bir baksana dedim o da evet bir şey var dedi yağ bezesi falandır yarın gideriz doktora dedi ama ben nasıl ağlıyorum ya kötü bir şeyse ya bebeğimi emziremezsem diye bütün kötü senaryoları sabaha kadar düşündüm sabah oldu gittim hastaneye meme ultrasonu çektik iyi huylu bir nodülmüş kanser yapmaz kötü bir şey değil dedi doktor korkulacak bir durum değil olabiliyor dedi çok şükür diyip rahatladım. Ay kızlar böyle anlatınca hamileliğimde ne çok şey yaşamışım gerçekten😂 aslında bu kadar kötü yada zorlu geçmedi ama etkilenmedim de değil 😅 böyle böyle hamileliğin sonuna doğru geldik, doktor muayene etmek istedi ama asla çatı muayenesi olamıyorum daha dokunmadan bağırıyordum zaten kaşıntım şekerim çatı muayenesinin kötü geçmesi falan derken sezaryen doğuma doğru sürükledi beni. Doktorum 6şubata gün verdi eksikleri o güne kadar tamamladık o gün geldi ve sabah duş alıp hastaneye gittik. Doğum çok kolaydı telefonumu yanıma da almıştım doktorum ekibi falan da çok iyilerdi ne olup bittiğini bile anlamadan bebeğimin ağlama sesini duymaya başladım allahım tarifi yok o duygunun😍 kızlar sonda takılması beni çok korkutuyordu ama hiç korkulacak gibi değil çünkü gram hissetmiyorsunuz spinalin sezaryen için yeterli olacağını söylemişti doktorum ve anestezi uzmanı bende kabul ettim o iğne de hiç acıtmadı. Bebeğim doğdu götürdüler ben daha oradaydım tabi dikişlerim bitmemişti elime telefonu alıp aile grubuna ya bu çocuk bana hiç benzemiyor yazmıştım😂 herkes sen nerdesin sen niye gelmiyorsun falan yazdı 😅 bende ki rahatlığa bakarmısınız😅 neyse bitti odaya çıktık allahım işte en kötüsü o anlar doğum bitti ağrılar başladı ilk yürüyüş berbat dereceydi onun dışında ağrılarınız olunca zaten ağrı kesici vuruyorlardı ama yine ilk gün kötüydü e herşeyin bir zorluğu vardır normal doğumda o an ağrı çekiyorsun sonrası güzel sezaryen doğumda ise doğum kolay sonrası kötü ama 2-3günde çok şükür ben toparladım hiç yatmadım annemler ve kayınvalidemle aynı sitede oturuyorum zaten kimse bende kalmadı gelip gidiyorlardı sürekli öyle yani kızlar iyisiyle kötüsüyle hamilelik bitiyor ve yeni bir serüven başlıyor bebeğinizin o kokusu herşeye değiyor❤️ Herkese hayırlı doğumlar bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙋🏻♀️