Kızlar bu ay sağdan 20 mm yumurtam oluştu. Çatlatma iğnesi vurulalı 6 gün oldu ama hala sağ kasımda ağrı var acaba yumurta çatlamamış olabilirmi ? Sadece sağ kasıkta ağrı var. Tutmus olsaydı sağdan ağrır mı hala yaa acaba tutmadımı sebebi ne olabilir 😞