Zehra321 Akşamdan beri hareketlerini sadece kasığımda hissediyorum aşağıya inmiş olabilir mi ? Olumsuz bir durum olabilir mi ? 34 Haftalığım
yagmur2019 Zehra321 aşağı inmek değil de Doğum pozisyonunda olabilir bebiş dönmüş olabilir dolayısıyla eli kolu kafası hareket ettikçe aşağıya baskı yapar bende 35+0 ım benim bebişim de Doğum pozisyonunda elleri başı oynadıkça aşağıya vurduruo bazen☺️
elifnurdeniz Zehra321 hareketlerini kasığında hissediyorsan bebek daha dönmemiş demektir, döndüğünde göbeğine ve beline vuruyor çünkü kafa aşağıda ayaklar yukarda oluyor :)
Masal78 Zehra321 olur tabi bizim kız 32 haftadan beri baş aşağı gelişi pozisyonu şuan 35 haftalığız..😀😀😊
Zehra321 elifnurdeniz bu zamana kadar hep karın, mide kısmımda hareket ederdi ama bu akşam hep kasığımda. Acısından değil de Allah korusun daha Farklı birşey olur diye endişe ettim :)
elifnurdeniz Zehra321 küçüktü rahat rahat hareket edebiliyordu büyüdükçe yeri daraldığından doğum pozisyonunda kalıyor :)