Hamişler yarın doktorum şeker yüklemesi yapacamizi söyledi şeker yüklemesi için ne düşünüyorsunuz sizce iyi mi değil mi. Bir de benim vücudumun her yerinde kollarım bacakları olmak üzere kaşıntı başladı açlık safra asit testi yaptırmami sözledi doktor asit testi ve ayrıntılı utrasyonu nerde yaptırabilirim herhangi bir bilgisi olan var mı acaba avcilardayiz
Simdiden Teşekkürler. 🙂