Arkadaşlar arada bi tansiyonunuzu ölçün elim ayağım şişti diyenler. Çünkü kuzenimin eşinin de öyleydi şişmişti pek önemsemedik ama aynı gece baş ağrısından hastaneye gitti ki meğer protein zehirlenmesi varmış. Aman diyim Allah korusun kimsede olmasın da korkutmak da istemem ama temkinli olmak da fayda var