FulYasin01 Hanımlar nabzımın çok yüksek olduğunu düşünüyorum , sanki kalbim yerinden çıkacak deli gibi atıyor. Hamilelikle alakalı bir durum mu acaba , doktora gitmelimiyim?🤨
Ezgiii FulYasin01 ayni durum icin dun gittim doktra ekg falnda cekildi hic bi sorun yok dun evdeyken nabzima bakmstm 116 cikmisti cok normal dedilr daha bile fazla olabilrma 26.haftamzdayz
FulYasin01 Ezgiii Maşallah allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin , endişeleniyor insan böyle şeyler olunca ☺
Arven Genelde anemi durumunda nabzın yüksek olduğu söylenir ama tabiki doktora gidin belki kardiyoloji önerebilir
FulYasin01 Arven Kontrole gittiğim de soracağım doktoruma en son baktığında herşey normal demişti ama bakalım
firdevs FulYasin01 benim de hep yüksek canım doktor normal dedi ama içini rahatlatmak için kardiyoloji uzmanına görün bi dedi
Gulu23 Bendede gelde 100 falan oluyor. O zaman cok halsiz oluyorum elimi kaldiricak takatim olmuyor. 15 20 dak uzanib dinlenince sakinliyor. Normal bi durum hamilelikde. Endiselenme cnm 😊
Gucluoya FulYasin01 Bendede kan değerlerim düşük bazen deli gibi atıyor çarpıntı gibi. Kan değerlerinde düşmüş olabilir canım ama endişe edilcek bişey yok.
Minnosunannesi arzuu3469 kullanılıyo canım en düşük dozu. Kalbimde sorun var zaten benim mecburen kullanıyorum