Aykam123 Arkadaşlar, yalançı sancı yaşayanlar varmı? Ben erken doğumdan çok korkuyorum. Yalancı sancı yaşayanlar bana anlata bilirmi. Doktor normal dedi her şey. 3gün öncə kontroldeydim
Esma_korpinar Aykam123 bende 33+2 sol tarafim kopucak sanki bende martin sonu gibi bekliyorum benimki haftasiyla uyumlu yalanci sanci bel agrisiylamii oluyorki 😕
Dygbrk Aykam123 bende şuan 32+3 teyim inanılmaz bel sırt ve vajinamda ağrı var bugün kontrole gittim normal herşey bebeğin kilosu 2 hafta önde gidiyor dedi onun için erken doğum olabilir
Aykam123 Dygbrk inşallah benim de bebeğin kilosu güzeldir. Çünki,senin gibi ağrılar var. Erken doğum gibi hiss ediyorum((( Allah sağ salim kovuştursun
Dygbrk Aykam123 amin cümlemizinkini inş 🙏normalde nisanın 14 görünüyor doğum tarihi olarak ama martın sonu gibi olur diye hissediyorum birde kilosu 2 hafta önde gittiği için
Dygbrk Mutlu2005- benim ilk gebeliğim normal doğuma engel bi durumun yok dedi daha sonrası ne olur bilemem benden de şekerden şüphelenmişti normal çıktı şükür 🙏
Mutlu2005- Benim şikayetlerim aynı seninle biZde 32 +2 yiz benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyor gizli şeker den şüphelendi çok şükür birşey çıkmadı ama benim sezeryan olacak 2 kızım sezeryan olduğu için Buda sezaryen olacak nasipse