Gizemnaz_ Elif1998 cnm bu sabah tekrar yaptim gebelik testi hic silik bile cikmadi ya tek ve net.cizgi☹
Tugceecikk Gizemnaz_ hiç blmyrm ki kuzm anlamadım çok heveslenmştm ama adetimde 4 gün geçikti sonra adet oldm ovülasyondan hamilelk anlamaya inancm kalmadı t çizgisinin cden koyu olması gerekiyor o zaman hamilelk gösteriyor göndüğüm kadarıyla